נחמד 😀 - השירות של הקבלה / הטבות גלידה והעריכו לנו את הזמן/ קבלנו חדרים ישר 😞 - נקיון בחדר לא ממש / מבחר אוכל בארוחת בוקר לא ממש אהבנו / אוכל בבריכה טיפה יבש היה
read moreread less
Mansour
6/02/2026
×
Mansour
6/02/2026
נחמד 😀 - השירות של הקבלה / הטבות גלידה והעריכו לנו את הזמן/ קבלנו חדרים ישר 😞 - נקיון בחדר לא ממש / מבחר אוכל בארוחת בוקר לא ממש אהבנו / אוכל בבריכה טיפה יבש היה
زي طيزي 😀 - ولا اشي 😞 - كلشي
read moreread less
Awesat
6/02/2026
×
Awesat
6/02/2026
زي طيزي 😀 - ولا اشي 😞 - كلشي
חופשה מושלמת וחוויה בלתי נשכחת! ⭐⭐⭐⭐⭐ מלון רויאל ים המלח עלה על כל הציפיות שלנו! מהרגע הראשון שנכנס 😀 - חופשה מושלמת וחוויה בלתי נשכחת! ⭐⭐⭐⭐⭐ מלון רויאל ים המלח עלה על כל הציפיות שלנו! מהרגע הראשון שנכנסנו למלון הרגשנו באווירת חופש אמיתית. המלון נקי מאוד, מטופח, והחדרים מרווחים, נוחים ומשקיפים לנוף המדהים של ים המלח. האוכל היה פשוט מצוין, מגוון ועשיר מאוד. ה-SPA של המלון מציע חוויה מרגיעה ואיכותית ברמה הגבוהה ביותר. אבל הדבר שהפך את החופשה הזו ממעולה למושלמת הוא השירות. תודה מיוחדת ומכל הלב למארחת המדהימה של המלון – סבינה (Sabina)! סבינה קיבלה את פנינו בחיוך רחב, באדיבות יוצאת דופן ובמקצועיות רבה. היא דאגה לכל פרט ופרט, ענתה על כל בקשה שלנו במהירות וברוחב לב, וגרמה לנו להרגיש כמו אורחי כבוד VIP. שירות כזה אישי וחם לא פוגשים בכל מקום. מומלץ בחום רב! אנחנו בטוחים שנחזור לכאן שוב בקרוב. תודה רבה לכל צוות המלון ולסבינה המקסימה!
read moreread less
מוחמד
6/01/2026
×
מוחמד
6/01/2026
חופשה מושלמת וחוויה בלתי נשכחת! ⭐⭐⭐⭐⭐ מלון רויאל ים המלח עלה על כל הציפיות שלנו! מהרגע הראשון שנכנס 😀 - חופשה מושלמת וחוויה בלתי נשכחת! ⭐⭐⭐⭐⭐ מלון רויאל ים המלח עלה על כל הציפיות שלנו! מהרגע הראשון שנכנסנו למלון הרגשנו באווירת חופש אמיתית. המלון נקי מאוד, מטופח, והחדרים מרווחים, נוחים ומשקיפים לנוף המדהים של ים המלח. האוכל היה פשוט מצוין, מגוון ועשיר מאוד. ה-SPA של המלון מציע חוויה מרגיעה ואיכותית ברמה הגבוהה ביותר. אבל הדבר שהפך את החופשה הזו ממעולה למושלמת הוא השירות. תודה מיוחדת ומכל הלב למארחת המדהימה של המלון – סבינה (Sabina)! סבינה קיבלה את פנינו בחיוך רחב, באדיבות יוצאת דופן ובמקצועיות רבה. היא דאגה לכל פרט ופרט, ענתה על כל בקשה שלנו במהירות וברוחב לב, וגרמה לנו להרגיש כמו אורחי כבוד VIP. שירות כזה אישי וחם לא פוגשים בכל מקום. מומלץ בחום רב! אנחנו בטוחים שנחזור לכאן שוב בקרוב. תודה רבה לכל צוות המלון ולסבינה המקסימה!
😀 - Очень приятный и вежливый персонал. 😞 - Не понравилось отношение персонала на нашу просьбу о помощи.сейфа.Никто так и не исправил сейф,что было очень не удобно ходить с документами.Номер не убирался. Очень убитая вся мебель в номере.Просто убогость,двери отваливаются.За эти деньги лучше жить в палатке.Всё ужасно.......
read moreread less
Grinshtein
6/01/2026
×
Grinshtein
6/01/2026
😀 - Очень приятный и вежливый персонал. 😞 - Не понравилось отношение персонала на нашу просьбу о помощи.сейфа.Никто так и не исправил сейф,что было очень не удобно ходить с документами.Номер не убирался. Очень убитая вся мебель в номере.Просто убогость,двери отваливаются.За эти деньги лучше жить в палатке.Всё ужасно.......
😀 - كل شيء 😞 - السعر
read moreread less
Skafy
6/01/2026
×
Skafy
6/01/2026
😀 - كل شيء 😞 - السعر
😀 - מלון מעולה
read moreread less
Natalia
6/01/2026
×
Natalia
6/01/2026
😀 - מלון מעולה
Perfecto my agusto 😀 - David una persona expense y muy bien profecional .comida ideal , cama none , Cochin perfecto .VOLVERE , gracias 😞 - Spa hay Que mejorar
read moreread less
Lyudmyla
5/30/2026
×
Lyudmyla
5/30/2026
Perfecto my agusto 😀 - David una persona expense y muy bien profecional .comida ideal , cama none , Cochin perfecto .VOLVERE , gracias 😞 - Spa hay Que mejorar
נהנו סהכ לילה אחד. 😀 - חדרים גדולים ונוחים שרות טוב 😞 - עמוס בבריכה
read moreread less
Pazit
5/30/2026
×
Pazit
5/30/2026
נהנו סהכ לילה אחד. 😀 - חדרים גדולים ונוחים שרות טוב 😞 - עמוס בבריכה
היה טוב 😀 - צוות נחמד, החדרים היו נקיים וגדולים. הכל טוב 😞 - חניה לא נגישה ורחוקה, לא היו מגבות בבריכה
read moreread less
Tal
5/29/2026
×
Tal
5/29/2026
היה טוב 😀 - צוות נחמד, החדרים היו נקיים וגדולים. הכל טוב 😞 - חניה לא נגישה ורחוקה, לא היו מגבות בבריכה
😞 - Noise from the pool
read moreread less
Stephan
5/29/2026
×
Stephan
5/29/2026
😞 - Noise from the pool
😀 - שום דבר לא היה טוב 😞 - מלון לא נקי מחיר גבוה ללילה 2150 שח סוויטה מאוד מגעילה לא נקי ריח מגעיל שירות אפס חדר אוכל מגעיל אוכל מגעיל לא מאמין שהמלון הזה הגיע לרמה זו הייתי במלון לפני חמש שנים היה מצוין עכשיו מאוד מגעיל בחיים לא חוזר
read moreread less
Okla
5/28/2026
×
Okla
5/28/2026
😀 - שום דבר לא היה טוב 😞 - מלון לא נקי מחיר גבוה ללילה 2150 שח סוויטה מאוד מגעילה לא נקי ריח מגעיל שירות אפס חדר אוכל מגעיל אוכל מגעיל לא מאמין שהמלון הזה הגיע לרמה זו הייתי במלון לפני חמש שנים היה מצוין עכשיו מאוד מגעיל בחיים לא חוזר
😀 - Our stay at the Royal Hotel left us with nothing but wonderful impressions! Right from the start, we loved our room: it was very spacious, immaculately clean, with an incredibly comfortable bed and a cozy sofa. The staff deserves special praise — everyone is genuinely friendly, responsive, and always ready to help. The food was an absolute delight. Breakfasts and dinners were simply magnificent! The buffet impressed us with a huge selection and the freshness of all the ingredients. Honestly, we have never encountered such superb chefs and such an abundance of dishes in any other hotel at the Dead Sea. We would also like to express our deep gratitude to the hotel management for the wonderful organization of the Shavuot celebration — it was a real highlight of our trip. The hotel offers an excellent price-quality ratio. We will definitely be coming back
read moreread less
Daniel
5/28/2026
×
Daniel
5/28/2026
😀 - Our stay at the Royal Hotel left us with nothing but wonderful impressions! Right from the start, we loved our room: it was very spacious, immaculately clean, with an incredibly comfortable bed and a cozy sofa. The staff deserves special praise — everyone is genuinely friendly, responsive, and always ready to help. The food was an absolute delight. Breakfasts and dinners were simply magnificent! The buffet impressed us with a huge selection and the freshness of all the ingredients. Honestly, we have never encountered such superb chefs and such an abundance of dishes in any other hotel at the Dead Sea. We would also like to express our deep gratitude to the hotel management for the wonderful organization of the Shavuot celebration — it was a real highlight of our trip. The hotel offers an excellent price-quality ratio. We will definitely be coming back
😞 - Ужасная кухня,на завтраке была вонючая,пропавшая скумбрия, всё было не свежее разогретое,в номере был сломан шкаф купе который нам никто не починил ,матрас на диване был весь в пятнах зря потраченное время и деньги
read moreread less
Heletska
5/27/2026
×
Heletska
5/27/2026
😞 - Ужасная кухня,на завтраке была вонючая,пропавшая скумбрия, всё было не свежее разогретое,в номере был сломан шкаф купе который нам никто не починил ,матрас на диване был весь в пятнах зря потраченное время и деньги
מלון מעולה מכל הבחינות 😀 - אוכל מעולה שרות מהיר מאוד
read moreread less
בן
5/23/2026
×
בן
5/23/2026
מלון מעולה מכל הבחינות 😀 - אוכל מעולה שרות מהיר מאוד
😀 - Расположение отличное, пляж, магазины, все рядом. Номер довольно большой. кровать удобная, матрас, подушки. Бассейн достаточно большой. 😞 - Гостиница требуе ремонта. Спа отвратительное, грязь, неприятный запах. Просто неприятно находиться, все разбито, поручни заклеены скотчем, ступени облезлые. В гостинице негде посидеть после ужина на улице, люди сидели на бордюрах, курили. В номере просто ужас, раковина разбита, душевая грязная. Полы грязные, ковер ужасно старый и грязный. После уборки номера даже бумагу не положили в туалет, только полотенца поменяли. Лифты работают медленно. Нужно долго ждать. Возле бассейна нет достаточно стульев и лежаков. Все ругаются из-за этого. Много людей пили водку возле бассейна. Никто это не проверяет.вообщем не рекомендую эту гостиницу
read moreread less
Tatiana
5/23/2026
×
Tatiana
5/23/2026
😀 - Расположение отличное, пляж, магазины, все рядом. Номер довольно большой. кровать удобная, матрас, подушки. Бассейн достаточно большой. 😞 - Гостиница требуе ремонта. Спа отвратительное, грязь, неприятный запах. Просто неприятно находиться, все разбито, поручни заклеены скотчем, ступени облезлые. В гостинице негде посидеть после ужина на улице, люди сидели на бордюрах, курили. В номере просто ужас, раковина разбита, душевая грязная. Полы грязные, ковер ужасно старый и грязный. После уборки номера даже бумагу не положили в туалет, только полотенца поменяли. Лифты работают медленно. Нужно долго ждать. Возле бассейна нет достаточно стульев и лежаков. Все ругаются из-за этого. Много людей пили водку возле бассейна. Никто это не проверяет.вообщем не рекомендую эту гостиницу
😀 - Отличное местоположение, всё рядом, пляж, центр. Спа старенький, но всё чисто, убирают во время. Очень вкусная еда. Мы были на праздник Шавуот. Очень много различных блюд. 😞 - Нужен ремонт в СПА, но видимо после войны ещё не успели всё отремонтировать
read moreread less
Yevgeniya
5/23/2026
×
Yevgeniya
5/23/2026
😀 - Отличное местоположение, всё рядом, пляж, центр. Спа старенький, но всё чисто, убирают во время. Очень вкусная еда. Мы были на праздник Шавуот. Очень много различных блюд. 😞 - Нужен ремонт в СПА, но видимо после войны ещё не успели всё отремонтировать
😀 - המיקום והנוף... 😞 - חוסר המודעות לגבי כבל שירות של משרד הביטחון למרות שהכלב היה מסומן ועם תעודות ואישורים כל הזמן נהלצתי להסביר לכל אנשי המלון מהשומר .קבלה .חדר האוכל ממש כל מקום. וזה גורם לי לאי נעימות ורצון להזמין שוב נופש לאבראה אצלכם..
read moreread less
ירון
5/22/2026
×
ירון
5/22/2026
😀 - המיקום והנוף... 😞 - חוסר המודעות לגבי כבל שירות של משרד הביטחון למרות שהכלב היה מסומן ועם תעודות ואישורים כל הזמן נהלצתי להסביר לכל אנשי המלון מהשומר .קבלה .חדר האוכל ממש כל מקום. וזה גורם לי לאי נעימות ורצון להזמין שוב נופש לאבראה אצלכם..
רגוע ושקט 😀 - רגוע ויפה 😞 - יש ריח בקרדור לא נעים
read moreread less
Samaher
5/21/2026
×
Samaher
5/21/2026
רגוע ושקט 😀 - רגוע ויפה 😞 - יש ריח בקרדור לא נעים
Все очень понравилось, особенно еда. 😀 - Я обожаю пейзаж на мертвом море
read moreread less
Viktoria
5/20/2026
×
Viktoria
5/20/2026
Все очень понравилось, особенно еда. 😀 - Я обожаю пейзаж на мертвом море
המלון הכי מזעזע שהייתי בו בחיי לא יחזור אליו בחיי 😀 - את הנוף 😞 - מלון ישן מוזנח לא מתוחזק לא מנקים אותו את החדר לא נקו מלא דברים שבורים שהמלון גם לא חפץ לנקות מזעזע
read moreread less
Yehuda
5/17/2026
×
Yehuda
5/17/2026
המלון הכי מזעזע שהייתי בו בחיי לא יחזור אליו בחיי 😀 - את הנוף 😞 - מלון ישן מוזנח לא מתוחזק לא מנקים אותו את החדר לא נקו מלא דברים שבורים שהמלון גם לא חפץ לנקות מזעזע
😀 - Басейн хороший, Спа нормальный,Еда вкусная изобилие,пляж рядом,вид из окна красивый,кровать удобная большая,комната не маленькая 😞 - Получили комнату не работал мазган,попросили поменять дали грязную комнату,третья попытка в ванной комнате не выключалась вытяжка очень шумная,Персонал не распологает приятными ощущениями,все молодые,всем нужно учиться как правильно разговаривать с отдыхающими! Комнаты старые,но хотелось бы чище,а так удобная!
read moreread less
Ирина
5/17/2026
×
Ирина
5/17/2026
😀 - Басейн хороший, Спа нормальный,Еда вкусная изобилие,пляж рядом,вид из окна красивый,кровать удобная большая,комната не маленькая 😞 - Получили комнату не работал мазган,попросили поменять дали грязную комнату,третья попытка в ванной комнате не выключалась вытяжка очень шумная,Персонал не распологает приятными ощущениями,все молодые,всем нужно учиться как правильно разговаривать с отдыхающими! Комнаты старые,но хотелось бы чище,а так удобная!
😞 - דגלים שתויים על עמודים מול הכניסה ללובי מרעישים בקולות חריקה לא נעימה כשרוחות נושבות
read moreread less
לירון
5/16/2026
×
לירון
5/16/2026
😞 - דגלים שתויים על עמודים מול הכניסה ללובי מרעישים בקולות חריקה לא נעימה כשרוחות נושבות
😀 - Еда, кровати,чистота 😞 - Спа
read moreread less
Lilia
5/16/2026
×
Lilia
5/16/2026
😀 - Еда, кровати,чистота 😞 - Спа
😀 - אהבנו את השירות והיחס של הצוות. המיקום של המלון טוב והאווירה נעימה. 😞 - הספה הנפתחת הייתה שבורה ולא היה אפשר להשתמש בה. בחדר היה ריח של עובש ולחות. בנוסף, בזמן שהייתי ליד הבריכה נפל או נזרק חפץ מזכוכית שפצע אותי ברגל, והרגשתי שהמלון לא התייחס למקרה ברצינות הראויה.
read moreread less
Elisheva
5/16/2026
×
Elisheva
5/16/2026
😀 - אהבנו את השירות והיחס של הצוות. המיקום של המלון טוב והאווירה נעימה. 😞 - הספה הנפתחת הייתה שבורה ולא היה אפשר להשתמש בה. בחדר היה ריח של עובש ולחות. בנוסף, בזמן שהייתי ליד הבריכה נפל או נזרק חפץ מזכוכית שפצע אותי ברגל, והרגשתי שהמלון לא התייחס למקרה ברצינות הראויה.
😀 - لا شيء 😞 - الاستقبال كان سيء جدا كانت المعاملة سيء جدا
read moreread less
Mohammed
5/16/2026
×
Mohammed
5/16/2026
😀 - لا شيء 😞 - الاستقبال كان سيء جدا كانت المعاملة سيء جدا